Docieranie do odbiorców za pomocą bezpośredniej reklamy pocztowej

image

Docieranie do odbiorców za pomocą bezpośredniej reklamy pocztowej

Był czas, kiedy reklama bezpośrednia była na porządku dziennym. Chociaż marketing i reklama online zepchnęły ją na margines, nadal nie straciła na znaczeniu. W rzeczywistości, ze względu na przesycenie marketingu internetowego, korzystanie z bezpośrednich usług pocztowych może być bardziej skutecznym sposobem dotarcia do klientów, jeśli starannie kierujesz reklamy do odbiorców. Powody są proste: są one ukierunkowane, osobiste, namacalne, mierzalne i opłacalne.

Oto cztery wskazówki dotyczące kierowania reklamy bezpośredniej do odbiorców:

1. Stwórz personę kupującego

Reklama bezpośrednia nie jest dla każdego. Działa najlepiej z określoną grupą odbiorców, którzy potrzebują Twojego produktu. Tak więc, niezależnie od tego, czy Twoja firma jest B2B czy B2C, musisz wiedzieć, kim są Twoi klienci i jakie mają preferencje. Aby się tego dowiedzieć, musisz poświęcić sporo czasu i zasobów na stworzenie persony kupującego. Persona kupującego, jeśli jeszcze tego nie wiesz, jest na wpół fikcyjną reprezentacją pożądanego klienta opartą na rzeczywistych danych, które zebrałeś o swoich klientach i badaniach rynku. Podczas tworzenia persony kupującego należy wziąć pod uwagę czynniki, takie jak dane demograficzne klienta (wiek, płeć, dochód itp.), wzorce zachowań, cele i motywacje.

2. Spraw, aby Twój produkt lub usługi brzmiały ekscytująco

Reklama zawsze działa najlepiej w przypadku produktów lub usług, które brzmią ekscytująco. Reklama bezpośrednia nie jest tu wyjątkiem. Jeśli twoje mailingi nie ekscytują twoich klientów, wylądują w koszu na śmieci, gdy tylko zostaną dostarczone. W momencie, gdy klienci spojrzą na reklamę, powinni poczuć, że może ona stanowić rozwiązanie ich problemów. Tak więc, niezależnie od tego, czy wysyłasz pocztą pocztową pocztówki, broszury czy ulotki, powinny one być atrakcyjne wizualnie i starannie sformułowane, aby zaostrzyć apetyt klientów. Dzięki odpowiednim zdjęciom i słowom nawet najbardziej przyziemny produkt może wyglądać ekscytująco.

3. Spersonalizuj swoją pocztę za pomocą zwycięskiego listu

Spersonalizowany list jest najważniejszą i najpotężniejszą częścią reklamy bezpośredniej. Dobrze skonstruowany list jest tak potężny, że często działa sam w sobie - bez konieczności dołączania jakiejkolwiek pocztówki lub ulotki. Powód jest prosty. List jest częścią reklamy bezpośredniej, którą odbiorcy docelowi faktycznie przeczytają. Jeśli odbiorcy uznają go za dobry, potraktują go jako osobistą wiadomość od Ciebie. W liście należy opisać w jasnych i zwięzłych zdaniach korzyści płynące z zakupu produktu lub usługi. Kilka razy w liście powinieneś poprosić czytelnika o odpowiedź za pomocą zwrotów, takich jak "Wypełnij formularz zamówienia ...", "Zadzwoń dzisiaj, aby dowiedzieć się ..." i "Użyj opłaconej koperty, aby ...". List powinien być napisany na papierze firmowym firmy i powinien być ciepły, przyjazny i pełen szacunku.

4. Skorzystaj z odpowiedniej usługi mailingowej

W porównaniu z reklamą online, reklama bezpośrednia jest kosztowna. Jeśli Twoje przesyłki nie zostaną dostarczone na czas, zmarnujesz swoje pieniądze. Aby zapewnić terminową dostawę, należy zawsze korzystać z zaufanych usług pocztowych, takich jak direct mail USPS. Renomowane usługi mailingowe oferują usługi, takie jak Every Door Direct Mail (EDDM), które pozwalają dotrzeć do każdego domu w obszarze docelowym bez konieczności znajomości nazwiska i dokładnego adresu odbiorcy. Można również użyć zgrzewanych przesyłek pocztowych, które oferują bezpieczny i opłacalny sposób dostarczenia reklamy bez użycia koperty.

Reklama bezpośrednia może być świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, jeśli jest prowadzona we właściwy sposób. Jeśli jednak po prostu wysyłasz mailing za mailingiem bez odpowiednich badań i przygotowań, wyrzucasz pieniądze w błoto. Należy więc starannie dobrać odbiorców i stworzyć pakiet reklamowy, który z pewnością zainteresuje potencjalnych klientów.

Czy jesteś gotowy na rozpoczęcie reklamy bezpośredniej? Pozwól Hawk Graphics, Inc. pomóc Ci z kompletnym pakietem druku. Skontaktuj się z nami już dziś w Hawk Graphics, Inc. Zapewniamy wysoką jakość i niezawodność usług w 48 stanach USA.