15 Najlepszych przekonujących wskazówek dotyczących projektowania logo

image

15 Najlepszych, przekonujących porad dotyczących projektowania logo

Każda duża firma jest rozpoznawana dzięki swojemu logo, znanemu również jako znak firmowy. Z tego powodu, projektowanie logo jest jednym z najważniejszych aspektów schematów brandingu. Każdy grafik może zaprojektować logo, ale potrzeba projektanta o wyjątkowych umiejętnościach projektowych, kreatywności i wyobraźni, aby stworzyć logo, które będzie się wyróżniać i wyznaczać trendy. Oto 15 najlepszych, zniewalających wskazówek dotyczących projektowania logo.

Wskazówki dotyczące projektowania logo

  1. Dokładnie zbadaj rynek docelowy: Zanim usiądziesz do projektowania logo, powinieneś poznać rynek docelowy. Zacznij od wywiadu z klientem. Przestudiuj logo konkurencji Twojego klienta. Dowiedz się, co sprawia, że ich logo jest atrakcyjne i jak można naśladować ich sukces.

  1. Bądź otwarty na pomysły i sugestie: Podczas gdy projekt logo jest bardzo ważną częścią systemu brandingowego, nie zawsze jest jego centralnym punktem. Pamiętaj o tym i bądź elastyczny, wszechstronny i otwarty na pomysły i sugestie.

  1. Nie bój się przekraczać swoich granic: Zamiast brać istniejący projekt i modyfikować go, spróbuj stworzyć unikalny projekt. Bądź odważny i myśl nieszablonowo. Nie bój się przesuwać swoich granic. Jeśli to się uda, staniesz się trendsetterem.

  1. Używaj kolorów umiejętnie, aby przekazać swoją wiadomość: Różne kolory mają różne znaczenia. Na przykład czerwony oznacza energiczny, seksowny i odważny; pomarańczowy - kreatywny, przyjazny i młodzieńczy; żółty - słoneczny, pomysłowy i optymistyczny; czarny - wiarygodny i potężny; biały - prosty, czysty i schludny. Używaj właściwych kolorów, aby przekazać swoje przesłanie.

  1. Wiedz, jak łączyć kolory: Łączenie kolorów jest sztuką, którą każdy grafik musi opanować. Wiedzieć, który kolor uzupełnia który kolor, który kolor jest analogiczny do którego koloru, a który kolor tworzy doskonały kontrast z którym kolorem, itp.

  1. Zrozum związek między kolorem a kształtami: Wydaje się, że niektóre kształty są stworzone dla konkretnych kolorów i vice versa. Według rosyjskiego malarza i teoretyka sztuki Wassily'ego Wassilyevicha Kandinsky'ego, żółty idealnie pasuje do trójkąta, chłodny niebieski idealnie współgra z kołem, a trzewna czerwień jest idealna dla kwadratu.

  1. Eksperymentuj z różnymi krojami pisma, aż znajdziesz ten właściwy: Właściwy krój pisma może podnieść na duchu nawet przeciętny projekt, podczas gdy niewłaściwy krój pisma może zabić nawet najlepszy z projektów. Więc wybierz swój krój pisma ostrożnie. Eksperymentuj zarówno z tradycyjnymi i stylowymi czcionkami szeryfowymi, jak i nowoczesnymi i minimalistycznymi czcionkami bezszeryfowymi, aż do uzyskania tego, który jest w sam raz.

  1. Spróbuj eklektycznej i egzotycznej kombinacji inicjałów: Dość często świetne loga mogą być tworzone przy użyciu kombinacji inicjałów firmy i niczego innego. Niektóre dobre przykłady to FedEx, Disney i YSL. Bądź kreatywny. Spróbuj eklektycznej i egzotycznej kombinacji inicjałów.

  1. Nie używaj zdjęć: Logo i zdjęcia nigdy nie tworzą dobrej kombinacji. Nigdy nie używaj zdjęcia w logo, ani jako tła, ani jako znaku wodnego. Jeśli musisz użyć obrazu, trzymaj się ręcznie rysowanych ilustracji. Są one artystyczne i mają uniwersalny wydźwięk.

  1. Unikaj długich zdań: Logo nie jest miejscem do wyświetlania motta Twojej firmy lub materiałów reklamowych. To symbol Twojej firmy, a nie jej herb. Jedynym tekstem pisanym, który powinno zawierać jest nazwa lub inicjały Twojej firmy. Unikaj więc stosowania zdań w logo.

  1. Zadbaj o to, aby Twoje logo było przyjazne i intrygujące: Aby odnieść sukces, Twoje logo musi być przyjazne, intrygujące i miłe dla oka. Upewnij się, że Twój projekt nie jest przerażający, obraźliwy lub przerażający.

  1. Rozważ płaski projekt: Płaskie logo projektowe stało się szalenie popularne od czasu, gdy Microsoft wprowadził Windows 8 i Windows Phone. W tym projekcie nacisk kładzie się na typografię, kształty i minimalizm, pomijając inne szczegóły, takie jak cienie, gradienty i efekty 3D.

  1. Wykorzystaj przestrzeń negatywną na swoją korzyść: W sztuce przestrzeń negatywna to przestrzeń pomiędzy i wokół obrazu. Dobrym przykładem jest biała strzałka pomiędzy literami E i x w logo firmy FedEx. Wykorzystaj tę przestrzeń z wyobraźnią, aby stworzyć artystyczne i znaczące kształty.

  1. Projekt powinien być prosty i skalowalny: Dzisiejsze logo jest przeznaczone do wyświetlania na wielu urządzeniach i mediach, co oznacza, że Twoje logo musi wyglądać świetnie na każdym tle i musi być łatwe do powiększenia lub zmniejszenia bez wpływu na jego jakość. Złożone projekty często tracą swoją przejrzystość podczas przenoszenia z jednego urządzenia lub nośnika na inny. Zachowaj prostotę i skalowalność projektu.

  1. Zbadaj najnowsze trendy w projektowaniu logo: Podobnie jak moda, trendy w projektowaniu logo często się zmieniają. Co było gorące wczoraj może być uważane za staromodne dzisiaj? Nie daj się zaskoczyć. Zbadaj najnowsze trendy w projektowaniu logo 2017 zanim usiądziesz do projektowania logo.

Coś tak artystycznego i ważnego jak projektowanie logo powinno być pozostawione profesjonalistom.

Czy szukasz "projektowania logo w pobliżu mnie"? Wyślij e-mail do Hawk Graphics Inc lub zadzwoń do nas pod numer 973.895.5569.

Jeden z naszych przedstawicieli projektowych będzie szczęśliwy mogąc omówić z Tobą szczegóły i pokazać Ci jak stworzymy unikalny i artystyczny projekt logo specjalnie dla Ciebie. Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz. Skontaktuj się z nami już dziś!

Mamy nadzieję, że zdobyłeś cenną wiedzę czytając nasz blog "15 Best Compelling Tips for Logo Design".