Buduj swoją markę dzięki niestandardowym materiałom marketingowym

image

Buduj swoją markę dzięki niestandardowym materiałom marketingowym

Jako właściciel małego biznesu, prawdopodobnie nie przywiązujesz dużej wagi do budowania marki. Ale jest to tak samo istotne dla małych firm, jak i dla dużych przedsiębiorstw. Branding to coś więcej niż posiadanie chwytliwej nazwy, logo i sloganu. Chodzi o zdefiniowanie Twojej firmy i stworzenie tożsamości, z którą potencjalni klienci mogą Cię kojarzyć. To może brzmieć skomplikowanie, ale nie jest. Możesz zbudować swoją markę za pomocą niestandardowych materiałów marketingowych.

Każda firma, czy to duża czy mała, potrzebuje materiałów marketingowych, aby przetrwać i prosperować na współczesnym rynku. Oto siedem najważniejszych rodzajów materiałów marketingowych:

  1. Logo: Logo jest jednym z najważniejszych elementów brandingu. Logo Twojej firmy jest wizualną reprezentacją Twojej firmy. Powinno być unikalne, kreatywne i znaczące. Jednocześnie powinno być przyjazne i atrakcyjne. Projektowanie logo jest czymś, co powinieneś traktować bardzo poważnie.

  1. Wizytówki: Wizytówki służą nie tylko do podawania adresu kontaktowego potencjalnym klientom. To także bardzo potężne narzędzia marketingowe. Oferują doskonałe miejsce do ekspozycji logo i sloganu. Wizytówki powinny być kreatywne, atrakcyjne i niezagracone. Nie powinny mieć żadnych tekstów opisowych i zazwyczaj nie jest dobrą praktyką drukowanie po obu stronach.

  1. Broszura: Broszury są bardzo skutecznymi narzędziami marketingu. Możesz ich użyć do przedstawienia swojej firmy potencjalnym klientom i poinformowania ich o swoich produktach i usługach. Są one również doskonałym miejscem na umieszczenie logo i sloganu firmowego. Większość broszur ma format trifold lub booklet. Broszura powinna być kreatywna, atrakcyjna, kolorowa, informacyjna i ciekawa do czytania.

  1. Ulotki i foldery: Ulotki i foldery są prawdopodobnie najbardziej skutecznymi narzędziami marketingowymi dla małych firm. Są niedrogie, a jednocześnie stanowią najlepszy sposób na przedstawienie firmy, reklamę produktów i usług oraz ogłoszenie. Można je wręczać ludziom podczas imprez i/lub przykleić na tablicy ogłoszeń. Ulotka powinna być kreatywna, kolorowa, niezagracona, atrakcyjna i informacyjna.

  1. Produkty promocyjne: Niewiele materiałów marketingowych może równać się ze skutecznością promocyjnych materiałów marketingowych. Wyobraź sobie kubek, czapkę, długopis lub torbę z nadrukowanym logo Twojej firmy, sloganem i innymi informacjami. Trudno będzie go przeoczyć. Potencjalni klienci, którym go podarowałeś, będą go używać albo podarują go komuś innemu. Tak czy inaczej, właściciel nie przeoczy przekazu.

  1. Strona internetowa: Przy tak wielu Amerykanach wybierających zakupy online, brak strony internetowej oznacza utratę możliwości. Jeśli nie masz strony internetowej, nie będzie istnieć w oczach swoich potencjalnych klientów. Twoja strona powinna być kreatywna, atrakcyjna, informacyjna - zawierająca wszystko, co potencjalni klienci powinni wiedzieć o Twojej firmie - łatwo dostępna i łatwa w nawigacji.

  1. Media społecznościowe: Obecność na portalach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, jest prawdopodobnie ważniejsza niż posiadanie strony internetowej dla małej firmy. To właśnie tam znajdziesz większość swoich potencjalnych klientów. Dzięki nim możesz dotrzeć do nich i wejść z nimi w bezpośrednią interakcję.

Nie można przecenić znaczenia tych i innych materiałów marketingowych dla małych firm. Ale, amatorsko zaprojektowane materiały nie zrobi. Muszą one wyglądać i czuć się profesjonalnie. Muszą sprawiać wrażenie, że masz na myśli biznes i jesteś w stanie dostarczyć to, co obiecujesz. Z tych powodów należy zlecić zaprojektowanie logo, wizytówki, broszury, ulotek i produktów promocyjnych profesjonalnemu grafikowi i wydrukowanie ich w profesjonalnej drukarni komercyjnej.

Czy nadszedł czas, aby zbudować swoją markę!

Skontaktuj się z Hawk Graphics Inc. znajdującym się w NJ, ale zapewniającym kompletne, niestandardowe materiały marketingowe na terenie 48 kontynentalnych Stanów Zjednoczonych. Skontaktuj się z nami i zacznij działać już dziś!