Mądrzy sprzedawcy zdają sobie sprawę, że marketing ma kluczowe znaczenie dla wyników końcowych. Właściwy rynek zwiększy ruch pieszych, stworzy świadomość marki i sprawi, że Twoja firma będzie na pierwszym miejscu wśród docelowych konsumentów. Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych i śledzenie ich wszystkich jest wyzwaniem, nawet jeśli właściciele firm wiedzą, jak ważne jest, aby to zrobić. Dlatego tak ważne jest stosowanie strategii, które działają.
Skuteczna kampania zapewni dobry zwrot z inwestycji, co oznacza, że pieniądze wydane na marketing i reklamę są zwracane do Ciebie w postaci zwiększonych przychodów. Jest to proste równanie i jeden, który może być śledzony. Nie musisz fantazyjny arkusz kalkulacyjny, choć można stworzyć jeden, jeśli chcesz. Niezależnie od metody używasz, istnieje kilka prostych taktyk zaangażowanych pomóc zwiększyć sprzedaż detaliczną z dynamicznym marketingu:
Przejdę do przykładu klienta, który jest właścicielem firmy przeprowadzkowej. Przez lata przedsiębiorca ten wydawał mnóstwo pieniędzy na wysyłanie mailerów do wszystkich, którzy mieszkali w mieście. Nie zwracano uwagi na to, do jakiego typu osoby czy dzielnicy te materiały były wysyłane. Pewnego dnia postanowiliśmy usiąść i przyjrzeć się jego marketingowi.
Stwierdziliśmy, że traci mnóstwo czasu na docieranie do ludzi, którzy nie mają znaczenia dla jego firmy przeprowadzkowej. Zrobiliśmy kilka badań na temat trendów w dzielnicach otaczających jego firmę i okazało się, że wielu mieszkańców to studenci. W rzeczywistości większość osób przeprowadzających się w i z promienia 20 mil wokół niego pochodziła z uniwersytetu.
Aby wzmocnić swój plan marketingowy, zdecydowano, że program wysyłkowy z przeszłości zostanie zakończony. W jego miejsce uruchomiono nowe działania, które były skierowane właśnie do tych studentów. Ulotki, broszury i wizytówki były dystrybuowane w czasie, gdy studenci wprowadzali się i wyprowadzali z konkretnych dzielnic, w których mieszkali. Za skromną cenę przeprowadzono kampanie w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, które dotarły do studentów pod koniec semestru. Zrobiliśmy to wszystko i zgadnijcie co? Właściciel firmy przeprowadzkowej zarobił więcej pieniędzy pod koniec jednego semestru studiów niż w ciągu poprzednich sześciu miesięcy. W rzeczywistości, musiał zatrudnić dodatkowych pomocników w sezonie i rozszerzył swoje godziny pracy poprzez umieszczenie billboardu w pobliżu kampusu. To jest właśnie skuteczny marketing.
Wykorzystaj powyższy przykład, aby wymyślić dobry plan marketingowy dla swojej firmy poprzez zidentyfikowanie najlepszego klienta i dotarcie do niego w najbardziej efektywny sposób. Zatrudnij ambasadora marki, który przemawia do Twojej publiczności. Ulotki, billboardy, media społecznościowe i dobre recenzje online od klientów odgrywają rolę w skutecznej strategii. Więc, kto jest Twoim pożądanym klientem i jak do niego dotrzesz?
Skontaktuj się z Hawk Graphics Inc. aby pomóc Ci rozpocząć zwiększanie sprzedaży detalicznej za pomocą dynamicznych rozwiązań druku marketingowego, aby dotrzeć do idealnego rynku w najlepszy sposób. Nasz zespół profesjonalistów pomoże Ci zaprojektować i stworzyć najlepszą strategię drukowania, abyś mógł wejść na swoją drogę.