Zwiększenie sprzedaży detalicznej dzięki dynamicznym pomysłom marketingowym

image

Zwiększ sprzedaż detaliczną dzięki dynamicznym pomysłom marketingowym

Mądrzy sprzedawcy zdają sobie sprawę, że marketing ma kluczowe znaczenie dla wyników końcowych. Właściwy rynek zwiększy ruch pieszych, stworzy świadomość marki i sprawi, że Twoja firma będzie na pierwszym miejscu wśród docelowych konsumentów. Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych i śledzenie ich wszystkich jest wyzwaniem, nawet jeśli właściciele firm wiedzą, jak ważne jest, aby to zrobić. Dlatego tak ważne jest stosowanie strategii, które działają.

Skuteczna kampania zapewni dobry zwrot z inwestycji, co oznacza, że pieniądze wydane na marketing i reklamę są zwracane do Ciebie w postaci zwiększonych przychodów. Jest to proste równanie i jeden, który może być śledzony. Nie musisz fantazyjny arkusz kalkulacyjny, choć można stworzyć jeden, jeśli chcesz. Niezależnie od metody używasz, istnieje kilka prostych taktyk zaangażowanych pomóc zwiększyć sprzedaż detaliczną z dynamicznym marketingu:

  1. Określ, kim jest twój klient docelowy. Oznacza to, że chcesz myśleć o swoim idealnym kliencie jako jednej osobie i zawęzić go do różnych demografii, takich jak wiek, status społeczno-ekonomiczny, typ osobowości, itp.
  2. Użyj marketingu, aby mówić do swojego klienta tak, jakby był jedną osobą, zamiast próbować dotrzeć do dużej publiczności. Stwórz głos poprzez jakiekolwiek medium, którego używasz, czy to druk, billboard, ulotki, online, media społecznościowe, itp. które odnosi się do tego docelowego klienta i mów do niego bezpośrednio. Dokonaj odpowiedniej inwestycji i zapisz ją w swojej dokumentacji.
  3. Usiądź wygodnie i poczekaj na wyniki, a następnie, nagraj je. Metodą prób i błędów, Twoje kampanie z czasem będą coraz lepsze.

Przejdę do przykładu klienta, który jest właścicielem firmy przeprowadzkowej. Przez lata przedsiębiorca ten wydawał mnóstwo pieniędzy na wysyłanie mailerów do wszystkich, którzy mieszkali w mieście. Nie zwracano uwagi na to, do jakiego typu osoby czy dzielnicy te materiały były wysyłane. Pewnego dnia postanowiliśmy usiąść i przyjrzeć się jego marketingowi.

Marketing 101: Studium przypadku w ukierunkowaniu odbiorców

Stwierdziliśmy, że traci mnóstwo czasu na docieranie do ludzi, którzy nie mają znaczenia dla jego firmy przeprowadzkowej. Zrobiliśmy kilka badań na temat trendów w dzielnicach otaczających jego firmę i okazało się, że wielu mieszkańców to studenci. W rzeczywistości większość osób przeprowadzających się w i z promienia 20 mil wokół niego pochodziła z uniwersytetu.

Aby wzmocnić swój plan marketingowy, zdecydowano, że program wysyłkowy z przeszłości zostanie zakończony. W jego miejsce uruchomiono nowe działania, które były skierowane właśnie do tych studentów. Ulotki, broszury i wizytówki były dystrybuowane w czasie, gdy studenci wprowadzali się i wyprowadzali z konkretnych dzielnic, w których mieszkali. Za skromną cenę przeprowadzono kampanie w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, które dotarły do studentów pod koniec semestru. Zrobiliśmy to wszystko i zgadnijcie co? Właściciel firmy przeprowadzkowej zarobił więcej pieniędzy pod koniec jednego semestru studiów niż w ciągu poprzednich sześciu miesięcy. W rzeczywistości, musiał zatrudnić dodatkowych pomocników w sezonie i rozszerzył swoje godziny pracy poprzez umieszczenie billboardu w pobliżu kampusu. To jest właśnie skuteczny marketing.

Marketing odpowiedni dla Twojego biznesu

Wykorzystaj powyższy przykład, aby wymyślić dobry plan marketingowy dla swojej firmy poprzez zidentyfikowanie najlepszego klienta i dotarcie do niego w najbardziej efektywny sposób. Zatrudnij ambasadora marki, który przemawia do Twojej publiczności. Ulotki, billboardy, media społecznościowe i dobre recenzje online od klientów odgrywają rolę w skutecznej strategii. Więc, kto jest Twoim pożądanym klientem i jak do niego dotrzesz?

Czy znalazłeś już swoją publiczność?

Skontaktuj się z Hawk Graphics Inc. aby pomóc Ci rozpocząć zwiększanie sprzedaży detalicznej za pomocą dynamicznych rozwiązań druku marketingowego, aby dotrzeć do idealnego rynku w najlepszy sposób. Nasz zespół profesjonalistów pomoże Ci zaprojektować i stworzyć najlepszą strategię drukowania, abyś mógł wejść na swoją drogę.