Projekt ulotki reklamowej apteki

image

Projekt ulotki reklamowej apteki

Ulotki są koniecznością podczas marketingu i / lub reklamy apteki i reklamy farmaceutycznej. Ulotki mają bezpośredniość, która nie może być replikowana w innych mediach, a kiedy ktoś podnosi ulotkę, są dwie rzeczy, które mogą się zdarzyć: Osoba może przeczytać go lub on lub ona może rzucić go do kosza. Zaskakująca treść i jakość druku są bardzo ważne przy tworzeniu efektownej ulotki, którą ludzie będą czytać. Tutaj zbadamy kroki, które możesz podjąć, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Nakreśl strategię dla swojej ulotki

Po pierwsze, musisz dowiedzieć się, co jest twoim celem. Co, tak naprawdę, jest celem ulotki? Skok w prawo, bez większego zastanowienia jest kuszące, ale nie rób tego. Wyodrębnij swój cel i poświęć mu najwięcej uwagi. Apteki mogą prowadzić promocje na wszelkiego rodzaju produkty i usługi. Jeśli chcesz zwrócić uwagę na swoją firmę, możesz zaoferować darmowe badania ciśnienia krwi lub inne badania zdrowotne. To będzie mitygować przyszłych klientów do odwiedzenia firmy i z ulotek reklamowych apteki, można niech cała okolica wiedzieć o tym wydarzeniu!

Ulotki są bardzo skuteczne, gdy chcesz dotrzeć do klientów w społeczności. Twoja ulotka przybywa w poczcie lub jest odbierany i umieszczony na blacie kuchennym dla innego członka rodziny, aby odkryć później. Więc, jak będzie dystrybuowana ulotka i co powinno być główną wiadomością? Dowiedz się tego i jesteś już na dobrej drodze do stworzenia skutecznej ulotki farmaceutycznej.

Sugerowane ulotki apteczne Dos i Don'ts

Tworzenie projektu ulotki apteki dla swojej unikalnej koncepcji jest kolejnym krokiem. Kolor jest ważny. Badania pokazują, że konkretne kolory manifestują pewne emocje. Jasne i odważne będzie przyciągać uwagę. Czarny i biały są niedopowiedziane i poważne. Znajdź kolory, które wzmacniają główną wiadomość, którą chcesz wyrazić. Jeśli masz sprzedaż BOGO, krzycz to za pomocą głośnych kolorów! Jesteś nowy w okolicy i ogłaszasz wielkie otwarcie? Następnie, możesz chcieć użyć głównych kolorów używanych w holu sklepu, aby zapoznać ludzi z twoim zakładem.

Wzmocnienie tożsamości marki jest również krytyczna przy produkcji ulotek. Ulotki reklamowe apteki i apteki wielkie otwarcie będzie rezonować z konsumentami więcej, jeśli robią dobrą robotę ogłaszając swoją markę. Jakie są ważne elementy? Czy masz system phone-in dla uzupełnień? Możesz wyświetlić swój numer telefonu na górze strony i skupić się na tym, jak wygodna jest ta funkcja.

Czasami ulotki apteczne zapowiadają wyprzedaże różnych produktów. W tym przypadku sugeruje się, aby określić, kto jest twoim klientem docelowym i jakie produkty byłyby dla niego najbardziej interesujące. Następnie możesz ułożyć produkty w taki sposób, aby najbardziej pożądane produkty znalazły się na samej górze strony. "O! Chcę to!" może łatwo przełożyć się na "Chcę to i to, i to".

Będziesz także chciał określić właściwy rozmiar ulotki aptecznej. Nasza rada to unikanie tego, co prozaiczne. Zwykła kartka papieru z kilkoma grafikami w "blah" czcionce, z produktami reklamowanymi bez ładu, nie stworzy dużego zainteresowania. Zamiast tego spróbuj złożyć ulotkę z przyciągającym uwagę obrazem z przodu, który sprawia, że ludzie chcą przewrócić stronę. Zachowaj pierwszą stronę proste i zachęcić ludzi, aby włączyć stronę, aby mogli odkryć, co jest dalej. Ten prosty akt przewracania stron oznacza, że klient inwestuje wysiłek, aby dowiedzieć się więcej o Tobie i podświadomie wzmocni, że jest zainteresowany tym, co oferujesz. Pamiętaj, aby zawrzeć wezwanie do działania na dole ulotki, aby zachęcić do patronatu i, w tym momencie, będziesz miał materiał marketingowy, który działa.

Szukasz więcej informacji? Skontaktuj się z Hawk Graphics Inc. aby rozpocząć projektowanie ulotki reklamowej apteki już dziś! Znajdujemy się w NJ, ale obsługujemy 48 kontiguacyjnych stanów USA. Zapewniamy szybką, niezawodną obsługę z szybką realizacją w przystępnej cenie.