Siła produktów promocyjnych

image

Konsumenci uwielbiają gratisy. Dlaczego jeszcze ludzie szaleją na imprezach sportowych, gdy maskotka wystrzeliwuje koszulki w tłum? Albo podają swoje dane osobowe na stoisku handlowym tylko po to, żeby dostać kubek do kawy? Albo zapisują się na kartę kredytową, której nie potrzebują tylko po to, żeby dostać darmową torbę z logo karty?

To zamiłowanie do gratisów stwarza niesamowite możliwości marketingowe dla firm dużych i małych. Produkty promocyjne są sposobem na utrzymanie Twojej marki w pamięci konsumenta na długo po tym, jak produkt zostanie przekazany odbiorcy. Weź pod uwagę następujące statystyki Stowarzyszenia Międzynarodowego Stowarzyszenia Projektów Promocyjnych:

  • 53 procent konsumentów korzysta z produktów promocyjnych co najmniej raz w tygodniu.
  • Tylko 1 na 5 konsumentów wyrzuca niechciane produkty promocyjne.
  • Głównym powodem, dla którego ludzie zatrzymują produkty promocyjne jest ich użyteczność.
  • Produkty nadające się do noszenia (np. czapki, t-shirty itp.) są najbardziej pożądanymi przez konsumentów przedmiotami promocyjnymi.
  • 8 z każdych 10 konsumentów posiada od 1 do 10 produktów promocyjnych.

Wyobraź sobie teraz logo Twojej firmy na całej gamie produktów promocyjnych. Wyobraź sobie, że konsumenci tłumnie odwiedzają Twoje stoisko na targach branżowych, aby odebrać kilka gratisów i, być może, broszurę na temat Twojego produktu lub usługi. Wyobraź sobie, że ktoś pije kawę z kubka z Twoim logo i pewnego dnia uświadamia sobie, że potrzebuje usługi, którą świadczysz.

Wyobraź sobie potencjał...

Aby zrealizować ten potencjał, potrzebujesz partnera, który jest ekspertem w dziedzinie produktów promocyjnych oraz w pomaganiu klientom w tworzeniu i udoskonalaniu marek i logotypów. Hawk Graphics jest takim ekspertem. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej na temat przekształcenia Twojego logo w siłę promocyjną.