Unikaj majsterkowania w przypadku ważnych materiałów drukowanych

image

Większość firm polega na pewnego rodzaju usługach poligraficznych w swojej działalności, niezależnie od tego, czy chodzi o marketing, interakcję i informowanie klientów, codzienne funkcje pracownicze, obsługę specjalnych wydarzeń i okoliczności, czy też wszystkie powyższe. Email i wiadomości tekstowe nie zawsze są w stanie dostarczyć wiadomości, których potrzebujesz; materiały drukowane są praktycznie niezbędne od czasu do czasu lub często. A w przypadku niektórych rodzajów druku nie można iść na skróty.

Weźmy na przykład masowy mailing, który chcesz rozesłać do potencjalnych klientów. Można wydrukować kilka tysięcy kopii na zwykłym papierze z drukarki biurowej w rogu, złożyć każdą z nich, zszyć, przybić znaczek i wysłać.

Może się to wydawać strategią oszczędzania pieniędzy, ale spójrzmy głębiej. Taka ilość drukowania obciąża małą drukarkę cyfrową, nie wspominając już o kosztach tuszu. Do tego dochodzi jeszcze siła robocza związana ze składaniem i zszywaniem. Co najbardziej niepokojące, Twój DIY mailer będzie wyglądał, cóż, tanio. Odbiorcy otrzymają go pocztą, być może zidentyfikują go jako śmieć, zanim jeszcze go rozłożą i wyrzucą. Nie możesz oszczędzać pieniędzy, jeśli ledwo generujesz ROI.

Jeśli materiały drukowane - na przykład banery sprzedażowe, wizytówki, zawieszki na drzwi, ulotki, mailingi, kampanie promocyjne lub niestandardowe foldery - są ważne dla Twojego sukcesu, nie oszczędzaj, próbując wyprodukować je samodzielnie. Klienci i potencjalni klienci docenią wysiłki wykonane po taniości, ale będą również pod wrażeniem materiałów z klasą, które zostały profesjonalnie zaprojektowane i wyprodukowane.

Jeśli jesteś gotowy do zbadania możliwości unowocześnienia swojej strategii druku, Hawk Graphics może Ci pomóc. Skontaktuj się z nami pod numerem (908) 380-4555 już dziś, aby uzyskać więcej informacji.