Millenialsi wnoszą nowe pomysły do zarządzania

image

Każde pokolenie wnosi nowe podejście do sztuki zarządzania. Pokolenie Y - bardziej powszechnie nazywane pokoleniem Millennial - nie jest inne.

W ciągu ostatniego roku Millenialsi stali się największym segmentem populacji Stanów Zjednoczonych, a obecnie stanowią największą część amerykańskiej siły roboczej. Są na najlepszej drodze do stania się największą siłą w dzisiejszym zarządzaniu. Co więc dokładnie wnoszą do świata zarządzania ludzie w wieku od 19 do 35 lat? Oto kilka trendów:

Zmiana w mierzeniu wydajności pracowników. Badania pokazują, że menedżerowie z grupy Millenialsów są bardziej skłonni do mierzenia wydajności pracowników nie na podstawie ilości godzin spędzonych w biurze, ale na podstawie kluczowych mierników wydajności i twardych danych. Ta grupa wiekowa zdecydowanie popiera ideę równowagi między życiem zawodowym a prywatnym oraz mantrę "pracuj mądrzej, nie ciężej". Jako grupa, Millenialsi są również znacznie bardziej otwarci na elastyczne formy pracy - w tym telepracę - niż starsi menedżerowie.

Zrozumienie dla pracowników z grupy Millennial. Menedżerowie z pokolenia Millenialsów wiedzą, że wielu młodych ludzi chce otrzymywać regularne informacje zwrotne i nie chcą czekać na roczną ocenę wyników, aby dowiedzieć się, jak sobie radzą.

Znajomość technologii. Millenialsi są znacznie bardziej obyci z technologią niż ich starsi koledzy, zarówno jako innowatorzy, jak i konsumenci. Millenialsi to jedyne pokolenie, które dorastało z mediami społecznościowymi. Media społecznościowe są obecnie potężnym narzędziem marketingowym dla firm. Wielu Millenialsów zna tajniki wielu platform społecznościowych.

Entuzjazm. Badania pokazują, że Millenialsi są bardziej entuzjastycznie nastawieni do swojej pracy niż Baby Boomers i Gen X. Kiedy liderzy są entuzjastyczni, zaszczepiają pozytywną kulturę pracy, która przenosi się na cały personel.