Nie czekaj z planowaniem na wiosnę i lato

image

Nawet jeśli te wszystkie niże nie wskazują na to, wiosna oficjalnie nadeszła. Twoja firma przetrwała trudne zimowe miesiące i może być gotowa na ładniejszą pogodę oraz wzrost liczby klientów i przychodów.

Niestety, wiosna zawsze wydaje się pędzić, doprowadzając nas do lata, które również może wydawać się zbyt szybkie. Przyciągnięcie klientów do sklepu detalicznego w tych miesiącach i maksymalne wykorzystanie strategii marketingowych może być wyzwaniem. Konsumenci mogą być bardziej skłonni do korzystania z pięknego popołudnia na zewnątrz niż do robienia zakupów w Twoim sklepie. Również Twoi pracownicy częściej biorą urlopy o tej porze roku. Rozważ wszystkie możliwości sprzedaży i promocji w ciągu najbliższych kilku miesięcy:

  • Dzień Ziemi
  • Dzień Matki
  • Dzień Pamięci
  • Koniec szkoły/początek lata
  • Dzień Flagi
  • Dzień Ojca
  • Czwarty lipca

Możesz nie planować promocji na wszystkie te okazje, ale bez jakiegoś wcześniejszego planowania, każda z nich może podkraść się do Ciebie. Na przykład, nie chcesz zacząć reklamować sprzedaży Dzień Ojca w czwartek przed świętem. Jednak w tych miesiącach, kiedy klienci i twoi pracownicy nie są tak powszechne, takie przeoczenie może i zdarza się. I nie zapomnij, około połowy lipca, back-to-school sprzedaży ogień się ...

Kluczem do jak najlepszego wykorzystania marketingu do końca wiosny i do lata jest rozpoczęcie planowania teraz. Dzięki strategii wyprzedzającej, możesz zaprojektować sprzedaż i zamówić materiały drukowane z dużą ilością czasu do stracenia. W końcu, im dłużej i bardziej widoczna jest promocja, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci z niej skorzystają - i tym większe będą Twoje zyski.

Hawk Graphics może pomóc w planowaniu wiosenno-letnim i pomóc w działaniach marketingowych w handlu detalicznym, które zmienią niechętnych kupujących w zadowolonych klientów. Skontaktuj się z nami już dziś pod numerem (973) 895-5569 lub na sales@hawkgraphicsinc.com, aby dowiedzieć się więcej.