Co powinieneś wiedzieć o targach

image

Co musisz wiedzieć o targach

Targi są często uważane za bezwartościowy sposób na rozszerzenie swojej marki, generowanie leadów, budowanie relacji i zdobywanie nowych klientów.

Czy jesteś jedną z wielu osób, które słyszały mity marketingowe o tym, że targi to strata czasu i pieniędzy? Wręcz przeciwnie, te mity wcale nie są prawdziwe.

Pozwól nam pomóc Ci zbadać mity, fakty i statystyki i przygotować Twoją firmę do osiągnięcia sukcesu podczas następnych targów.

Szukaj specjalistycznych targów

W całych Stanach Zjednoczonych odbywa się wiele imprez targowych. Zacznij od przeszukania katalogów imprez targowych online, takich jak Events In America. Szukaj specjalistycznych wydarzeń, które odnoszą się bezpośrednio do Twojej marki. Chcesz być na targach, na których ludzie szukają dokładnie tego, co masz do zaoferowania.

Sprawdź dane dotyczące frekwencji i wystawców

Kiedy znajdziesz interesujące targi, pierwszym krokiem jest sprawdzenie danych dotyczących wystawców, w tym konkretnej publiczności, którą targi przyciągały w przeszłości. To pozwoli Ci określić, czy będzie zainteresowanie Twoją marką, czy nie.

Mały biznes a duży biznes

Mitem jest, że małe firmy nie są zauważane. Nie pozwól, aby ten nieprawdziwy mit wpłynął na Twoją decyzję o uczestnictwie w targach lub nie. Mniejsze firmy muszą po prostu zwrócić większą uwagę na szczegóły i wybrać odpowiednie wydarzenie. Przy mniejszym budżecie przygotuj się bardziej starannie i rozważ targi regionalne lub krajowe.

Statystyki dotyczące targów

81% odwiedzających targi ma uprawnienia do dokonywania zakupów. Ponad 4 na 5 osób to potencjalni klienci. Źródło: CEIR: The Spend Decision: Analiza dopasowania wystaw do ogólnego budżetu marketingowego

78% odwiedzających targi pokonuje ponad 400 mil. Źródło: Raport CEIR ACRR 1153.12

67% to nowi potencjalni klienci. Źródło: Exhibit Surveys, Inc.

92% odwiedzających szuka nowych produktów. Źródło: CEIR: The Role and Value of Face to Face

46% to kadra zarządzająca i wyższa, a więc mająca możliwość podejmowania decyzji zakupowych. Źródło: CEIR: The Role and Value of Face to Face

Aby zobaczyć wszystkie statystyki, kliknij na ten link: 16 Powerful Stats

Uczestnicz w wydarzeniach po godzinach

Twoim celem na targach jest budowanie świadomości marki oraz rozwijanie relacji, budowanie leadów i przekształcanie tych leadów w długotrwałe relacje. Nie ma znaczenia, czy jesteś na imprezie poza stanem lub w pobliżu domu, Skorzystaj z każdej możliwej okazji do networkingu. Udział w imprezie po godzinach związanej z targami to świetny sposób na poszerzenie swojej sieci kontaktów.

Znaczenie marketingu na targach

Uzyskanie stoiska na targach musi być dobrze przemyślanym i zaplanowanym procesem. Niezwykle ważne jest rozdawanie wizytówek i broszur, ale równie ważne jest, aby całe stoisko było atrakcyjne wizualnie i robiło wrażenie, aby Twoja marka przykuwała uwagę odwiedzających. Zatrudnij skuteczny, dobrze wyszkolony personel, który jest wykwalifikowany, aby mówić o swojej marce z uwagą, doświadczeniem i uprzejmością. Spędzając trochę więcej pieniędzy w marketingu będzie opłacać się w końcu tak długo, jak zrobiłeś swoje początkowe badania i są na właściwych targach.

Potrzebujesz pomocy w marketingu swojej marki?

Profesjonaliści z Hawk Graphics Inc. mają doświadczenie, aby Ci pomóc i poprowadzić Cię we właściwym kierunku. Aby odnieść pełny sukces, ważne jest, aby zatrudnić profesjonalistę, który da Ci najlepsze materiały marketingowe.

Możemy Ci pomóc w następujących kwestiach, ale nie tylko:

  • Trade Show Displays
  • Pomysły na stoiska targowe
  • Banery na targi
  • Upominki na targi

Skontaktuj się z Hawk Graphics Inc. już dziś!