Druk wizytówek offsetowych: wizytówki firmowe

image

Proces wymiany wizytówek z partnerami biznesowymi lub klientami jest zwykłą procedurą, która sprawia, że komunikacja biznesowa staje się wygodniejsza i bardziej produktywna. Ponadto istnieje możliwość wymiany wizytówek osobistych i firmowych. Te ostatnie stają się coraz bardziej popularne, ponieważ są dość uniwersalne i łatwe w użyciu.

Podczas zamawiania kart korporacyjnych są w popytu offset druk wizytówek, ponieważ są one zazwyczaj wykonane w dużych ilościach. Gotowe wizytówki firmowe mogą być rozdawane w biurze wśród klientów firmy, na wystawach, prezentacjach i innych podobnych wydarzeniach. Dodatkowo mogą być rozdawane pracownikom firmy, którzy pracują z klientami.

Projekt wizytówki korporacyjnej

Stworzenie projektu wizytówki korporacyjnej wymaga uwzględnienia tożsamości korporacyjnej. Zaleca się, aby powierzyć tę pracę do profesjonalisty, który będzie w stanie organicznie umieścić na małej karcie i informacje kontaktowe, obraz i elementy dekoracyjne. Podczas gdy wizytówka osobista zawiera dane osobowe właściciela, wizytówka firmowa przedstawia firmę jako całość. Zazwyczaj zawiera on adres, numery telefonów, e-mail oraz stronę internetową firmy. Na wizytówce warto umieścić trasę dojazdu do biura, a także wyszczególnić główne obszary działalności firmy - pomoże to klientowi szybko zapamiętać, jakie usługi firma może świadczyć.

Wizytówka firmowa może służyć nie tylko do prostego przekazywania informacji kontaktowych, ale również do reklamy. Elementy promocji usług lub towarów mogą być dołączone do tekstu o obszarze działalności firmy. Dodatkowo, na wizytówce można po prostu wymienić najważniejsze zalety firmy. Nie przeładowujmy jednak zbytnio karty kompaktowej danymi reklamowymi - nie należy zapominać, że odbiorca będzie ją przechowywał przede wszystkim po to, aby zawsze mieć pod ręką kontakty, więc to one powinny zajmować główne miejsce.

Drukując wizytówki firmowe można je wykonać jako jednostronne lub dwustronne.

Ta druga opcja jest bardziej powszechna, ponieważ klienci chcą używać wizytówek na maksa i dać klientowi jak najwięcej przydatnych informacji. Firmy, które pracują nie tylko z rosyjskimi, ale również z zagranicznymi partnerami, czasami umieszczają na jednej stronie karty informacje w języku rosyjskim, a na drugiej - w języku angielskim. Drugą stronę wizytówki można również wykorzystać w inny sposób: np. umieszczając na niej trasę dojazdu do biura, dane reklamowe lub inne dodatkowe informacje.

Najlepiej wykonać wizytówki firmowe o standardowym rozmiarze (9x5 cm), ponieważ w tym przypadku odbiorcy będzie wygodniej je przechowywać. Niestandardowe karty są niewygodne do umieszczenia w wizytowniku lub portfelu, więc można je po prostu wyrzucić. Zamawiając wizytówki firmowe, należy pamiętać, że mają one duży wpływ na wizerunek i ogólne postrzeganie firmy, dlatego powinny wyglądać stylowo i reprezentacyjnie. Jako materiał na wizytówki najlepiej wybrać wysokiej jakości karton autorski.