Przejdź do sedna z marketingiem w sklepie

image

Wyświetlacze punktów sprzedaży i punktów sprzedaży są popularnymi i skutecznymi strategiami marketingowymi dla sklepów detalicznych. Muszą być również dobrze zaprojektowane, aby spodobać się klientom.

Po pierwsze, kilka szybkich definicji. Wyświetlacze POS (Point-of-sale) są ustawione w pobliżu kas lub w dowolnym miejscu, w którym klienci płacą za swoje zakupy. Ideą wyświetlacza POS jest skłonienie klientów do impulsowego zakupu jeszcze jednej rzeczy oprócz tego, co jest w ich koszykach. Chwytliwe wyświetlacze przyciągają wzrok klienta, co idealnie prowadzi do dodatkowej sprzedaży.

Ekspozytory w miejscu sprzedaży (POP) działają na podobnej zasadzie - marketing konkretnych towarów dla klientów - ale w dowolnym miejscu w sklepie. Promocje POP są zwykle bardziej ukierunkowane na zwiększenie sprzedaży i poprawę widoczności towaru o większym nominale, a nie tylko impulsywnego dodatku.

Zarówno w przypadku POS, jak i POP, sam karton/wyświetlacz z nadrukiem może zadecydować o sukcesie promocji. Zastanów się, co najbardziej przyciągnie Twoją uwagę w środowisku detalicznym: metalowy pojemnik zawierający przedmiot z domowym napisem reklamującym sprzedaż, czy imponująca kartonowa kreacja reklamująca produkt, która promuje ideę, że otrzymujesz dobrą ofertę za przedmiot wysokiej jakości. Nawet profesjonalnie wyprodukowany baner sprzedażowy obok tego hipotetycznego kosza będzie przemawiał do klientów, którzy w przeciwnym razie mogliby nie wiedzieć, że ta oferta jest dla nich dostępna.

Oczywiście, opracowanie i wydrukowanie ekspozytorów POS i POP wymaga najwyższej klasy partnera. Hawk Graphics może być tym partnerem, który pomoże Ci przenieść Twój marketing w sklepie na wyższy poziom. Skontaktuj się z nami już dziś pod numerem 973-895-5569 lub sales@hawkgraphicsinc.com, aby dowiedzieć się więcej.